reklama

Noví šoféri alebo len starnem ?

Naozaj neviem, toto je otázka, ktorá ma trápi posledných pár mesiacov čo na sebe pozorujem zmeny -hlavne za volantom. Už neprejde ráno kedy by som neklial za volantom- ako jedna moja bývalá kolegyňa-sudkyňa. A tá teda vedela kliať -keď sme sa hádali v kancelárii, zbehli sa zo dve poschodia ľudí aby videli kto je ten hajzeľ smradľavý a piča sprostá. Vtedy to ale bolo skôr zo zábavy, dnes to je so mnou asi vážne.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

V nepravidelných intervaloch vychádza na predposlednej stránke Plus 7 dní komentár od p. šéfredaktora Šimka o agresívnych zabijakoch/šoféroch na cestách. Z väčšinou jeho článkov sa stotožňujem, ale pri týchto musím jednoducho urobiť výnimku. Iste, pokiaľ niekto bezohľadnou jazdou ohrozuje bezpečnosť na cestách, jednoducho tam nemá čo hľadať. Otázne je ale to "Čo je bezohľadná jazda ?" a "kto je bezohľadným vodičom ?" A tu mám proste iný názor. Medzi týchto vodičov zaraďujem tých, ktorí nevedia šoférovať, tých ktorí ma každé ráno svojou nerozhodnosťou, pomalými reakciami, hlúposťou, falošnou solidárnosťou a inými takýmito vlastnosťami brzdia a ja každé ráno prídem neskoro do práce. Bezohľadný vodič je TEN, ktorý sa blíži do križovatky slimačím tempom a samozrejme akonáhle tam dôjdete on ešte prejde, ale Vám a kolóne za Vami akurát zasvieti červená, TEN, ktorý ide tam kde je povolená šesťdesiatka len tridsiatkou, TEN, ktorý BRZDÍ skôr ako vyhodí blinker a ide odbočovať (týchto je najviac) a Vy neviete čo sa deje kým ten blinker nezapne -ak vôbec, TEN, ktorý zastaví a solidárne púšťa auto z vedľajšej cesty a za ním zatiaľ stojí kolóna áut, TEN ktorý pred železničným prejazdom zastaví takmer na nulu a samozrejme tesne za ním a Vy musíte čakať na koľajniciach, TEN ktorý na križovatke stojí prvý a keď mu padne zelená tak trvá ešte minútu kým sa vôbec pohne, TEN, ktorý vojde do križovatky, zastaví sa a pol minúty sa rozhoduje ktorým smerom pôjde a ďaľší a ďaľší - vedel by som ich opísať šte dvadsať. Toto sú tí bezohľadní šoféri, ktorý ma každý deň na cestách nútia k verbálnym útokom nehľadiac na to, že na zadnom sedadle sedí aj moja školopovinná dcéra. Nepamätám si že by som pred desiatimi rokmi zažíval podobné situácie. Mám na to len dve vysvetlenia -buď vtedy nebolo na cestách toľko hlúpych šoférov, alebo druhé (pre mňa to horšie) starnem a môj pohľad na realitu sa pokrivil pribúdajúcimi rokmi. Neviem, ale tíško dúfam, že tá druhá varianta ešte neprišla....

Ján Brigant

Ján Brigant

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Preto som sa rozhodol z tejto maštale povedať konečne pravdu, lebo aj ježiš sa narodil v maštali. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu