reklama

Nefajčiari všetkých krajín "Nevešajte nás" !

Áno, ja fajčím. Priznávam sa. Je to už dosť dlho čo som začal a musím priznať aj to, že mi to chutí. Ohromne. Keby mi to nechutilo, asi by som jednoducho nefajčil. Vymenil som za tie roky zopár značiek cigariet, ale v podstate som verný zákazník dvoch-troch. Nechápem len, že na mňa všetci útočia - najmä nefajčiari. V poslednom čase sa idú pomaly roztrhnúť s tým kde všade sa už nemôže fajčiť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (15)
Obrázok blogu

Už sme si akosi zvykli, že obmedzovať fajčiarov je akési úplne bežné, normálne ba priam moderné. Nefajčiari sa spojili a dávajú nám príkazy, či skôr zákazy kde sa fajčiť nesmie a kde sa v budúcnosti ani nebude môcť. Nejaký trend zvonku predsa potvrdzuje, že je to "in" a pomaly fajčiara nepustia ani von z domu. Je to zvláštne - neviem o tom, že by som niekedy niekoho obmedzoval tým, že fajčím. Samozrejme, že mi nenapadne zapáliť si cigaretu tam, kde je to zakázané logicky - na zastávkach, v autobusoch, vlakoch, lietadlách atď - všade tam kde to má logické opodstatnenie. Je predsa normálne, že tam kde sa stretáva veľa ľudí, môžem dymom z cigarety znepríjemňovať ovzdušie -a navyše by to pre nich bolo škodlivé. To si snáď uvedomuje každý fajčiar. Nefajčím ani doma -len na záhrade alebo v garáži. Je to určite kôli malej dcére, ale aj kôli tomu, že mne samému by ten dym v dome vadil. Čo ale koho do toho, že fajčím v bare alebo reštaurácii kde je to povolené ? Ako si vôbec niekto uzurpuje právo na zákaz fajčenia v bare ? Kto mu tam káže chodiť ? Prečo nejde do nefajčiarskeho baru ? Fakt neviem odpovedať na tieto otázky. Lebo ich je väčšina ? Znamená to, že keď sme v kancelárii štyria a traja z nás fajčia, tak sme väčšina a môžme kľudne fajčiť v kancelárii ? A čo keď sme tam fajčiari dvaja ? Odmeriame kto je vyšší alebo starší a podľa toho sa rozhodneme ? Ja skutočne nemám nič proti nefajčiarom. Nech si pre mňa za mňa nefajčia kde len chcú. Ale prečo majú snahu oni obmedzovať mňa ? V bare kde idem na kávu si chcem dať aj cigaretku. Vo fajčiarskom bare. Majú predsa na výber -nech idú do nefajčiarskeho. Ak by sme pristúpili na ich logiku, tak zakážeme také Reštaurácie kde predávajú steaky z hovädzieho mäsa lebo väčšina z nás hovädzinu nejedáva ? Alebo ešte lepšie zakážme požívať v baroch a v reštauráciách alkohol. Má rovnaké škodlivé návyky ako fajčenie -ba ešte horšie. Alkohol spôsobí viac úmrtí a tragédií ako tabak a je skutočným problémom tohto národa. Ja som za. Je fakt, že nepijem, ale to s tým predsa nemá nič spoločné. Zakážeme podnikom nalievať alkohol. Čo poviete nefajčiari ? Na oplátku. Súhlasíte ?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Idem si zapáliť.

Ján Brigant

Ján Brigant

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Preto som sa rozhodol z tejto maštale povedať konečne pravdu, lebo aj ježiš sa narodil v maštali. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu