reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ján Brigant

Ján Brigant

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Preto som sa rozhodol z tejto maštale povedať konečne pravdu, lebo aj ježiš sa narodil v maštali. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Čo je to vlastne Hrubý Domáci Produkt (HDP) ?

Ján Brigant

Čo je to vlastne Hrubý Domáci Produkt (HDP) ?

Dostal sa ku mne zaujímavý článok kandidáta na prezidenta v ČR. Neviem, vždy som si myslel, že ekonomike aspoň trochu rozumiem, ale teraz som na pochybách. Vie to teda niekto vierohodne vysvetliť - čo je to vlastne HDP ?

  • 7. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
Ebénci !

Ján Brigant

Ebénci !

BRATISLAVA/MARTIN 4. februára (SITA) - Jeden až päť rokov môže za mrežami stráviť 46-ročný muž z Martina za ohováranie miestneho primátora. Martinčan ešte v januári zavítal do internetovej kaviarne a rozhodol sa vyjadriť k téme nový primátor. Na adresu nového primátora však napísal rôzne klamstvá. Zverejnené skutočnosti dostupné na voľne prístupnej internetovej stránke sú spôsobilé značnou mierou ohroziť vážnosť primátora mesta Martin u spoluobčanov, uviedla žilinská policajná hovorkyňa Jana Balogová. Primátor sa následne obrátil na políciu, martinským policajtom sa muža v krátkom čase podarilo odhaliť. (prebrané zo SITA)

  • 4. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 496x
  • 10
Právo na odpoveď

Ján Brigant

Právo na odpoveď

Využívam svoje sväté právo na odpoveď ešte pred schváleném tlačového zákona, ktorý tak dobre pripravili v dielni SMER-u a odpovedám na článok tohto nechutného blogera, ktorý vyšiel s názvom Prezident alebo starý ujo. Pevne dúfam, že tento veci neznalý bloger moje právo uverejní do troch dní na tom istom mieste, kde bol jeho štvavý článok uverejnený. Ivan

  • 4. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Začínam sa báť Fica

Ján Brigant

Začínam sa báť Fica

Neviem prečo, ale až do dnešného dňa som si tak nejako vravel, že to nemôže trvať nejako dlho a slovenský volič precitne. Tak ako sa to stalo väčšine bývalých voličov Mečiara. Títo ľudia to majú v povahe - potrebujú vodcu, ktorý im bude určovať čo a ako robiť, ktorý povie čo je dobré a čo zlé, čo je čierne, čo biele. Ľudia ktorí nemajú dostatok chochmesu na to aby mali aspoň malinký, ale predsa svoj, vlastný názor.

  • 28. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 11
Komu vadia vulgarizmy, alebo pokrytectvo slováčiskov

Ján Brigant

Komu vadia vulgarizmy, alebo pokrytectvo slováčiskov

Nie, nie som lingvista a pravdepodobne bude v tomto článku mnoho kadejakých chýb. O tom ale nepíšem. Každý z nás má zrejme inú formu verbálneho vyjadrovania. Či sú rozdiely v tom aké slová najčastejšie používame, či naopak vôbec nie, či je to prízvukom, alebo skladaním slov a viet, slangom a mnohými inými špecifikami, všetci (až na výnimky) hovoríme po slovensky. Slovenčina je našou materskou rečou a či už sa vieme vyjadrovať správne, alebo nie, jednoducho ju používame každý deň. So všetkým čo k nej patrí.

  • 17. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 20
reklama
Nefajčiari všetkých krajín "Nevešajte nás" !

Ján Brigant

Nefajčiari všetkých krajín "Nevešajte nás" !

Áno, ja fajčím. Priznávam sa. Je to už dosť dlho čo som začal a musím priznať aj to, že mi to chutí. Ohromne. Keby mi to nechutilo, asi by som jednoducho nefajčil. Vymenil som za tie roky zopár značiek cigariet, ale v podstate som verný zákazník dvoch-troch. Nechápem len, že na mňa všetci útočia - najmä nefajčiari. V poslednom čase sa idú pomaly roztrhnúť s tým kde všade sa už nemôže fajčiť.

  • 14. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 15
Prezident, alebo starý "CHUJ"-o ???

Ján Brigant

Prezident, alebo starý "CHUJ"-o ???

Neviem čo ma to dnes napadlo, ale tesne pred tým ako som poobede so svojím psom zaspal na dcérinej posteli (má prázdniny a podarilo sa jej nás oboch úplne vyčerpať) mi prišiel vesmírny fax. Teda, vnorila sa mi do hlavy akási kacírska myšlienka o prezidentovi všetkých občanov Ivanovi Gašparovičovi. Neviem prečo mi to môj mozog robí -chcem si oddýchnuť a chvíľu si pospať a on ma núti rozmýšľať nad takýmito hochštaplermi. Asi to spôsobil šot v TA3, ktorý som jedným okom videl dnes ráno v ktorom sa táto hlava štátu napokon konečne vyjadrila, že asi by aj teda asi bude možno asi kandidovať...

  • 2. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu