reklama

Prezident, alebo starý "CHUJ"-o ???

Neviem čo ma to dnes napadlo, ale tesne pred tým ako som poobede so svojím psom zaspal na dcérinej posteli (má prázdniny a podarilo sa jej nás oboch úplne vyčerpať) mi prišiel vesmírny fax. Teda, vnorila sa mi do hlavy akási kacírska myšlienka o prezidentovi všetkých občanov Ivanovi Gašparovičovi. Neviem prečo mi to môj mozog robí -chcem si oddýchnuť a chvíľu si pospať a on ma núti rozmýšľať nad takýmito hochštaplermi. Asi to spôsobil šot v TA3, ktorý som jedným okom videl dnes ráno v ktorom sa táto hlava štátu napokon konečne vyjadrila, že asi by aj teda asi bude možno asi kandidovať...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

To čo mi nedalo zaspať bol fakt, že som si akosi nevdojak (to je pekné slovo) spätne uvedomil kedy Ivan Gašparovič odišiel s HZDS. No a teraz tô dôležité -keď bol "samo"unesený vtedajšieho prezidenta syn Michal Kováč ml. zastával náš Ivanko predsa veľmi dôležitý post v Hnutí (vtedy ešte nie ľudovom). Z toho mi vyplýva, že terajší prezident mysliaci národne a cítiaci sociálne (čo asi znamená že naopak sociálne nemyslí a národne necíti...) musel veľmi dobre vedieť ako to s únosom bolo, ba dokonca som presvedčený, že o akcii únos ako vysokopostavený predstaviteľ hnutia vedel ešte pred jej uskutočnením. Podielal sa teda na jej príprave ? Na to by vedel odpovedať pravdivo len on sám, Vladimír Mečiar a možno Ivan Lexa. Vedel o nej ? Určite áno -ťažko predpokladať, že podpredseda hnutia by nemal informácie o najdôležitejších krokoch vedenia a vodcu. Nech už je to akokoľvek, tento človek je naším prezidentom a navyše rozširuje po krajine klamstvá o tom ako chodí po slovensku, stretáva sa s občanmi a počúva od nich, že majú jeho obrovskú podporu a chcú aby sa stal prezidentom aj v ďalšom funkčnom období. Uff, som rád, že si tento národ tak vrúcne želá mať na svojom čele tohto starého chuja. Veď keby sme náhodou mali v prezidentskom úrade človeka, ktorý si to naozaj zaslúži, toho kto je morálnou a odbornou osobnosťou tohto národa, bola by ho škoda -čo by tam robil ? Veď tam vlastne ten Ivanuška ani nemá čo pokaziť, tak ho tam nechajme -i keď, s anakondom z košicoch bola väčšia psina.

Ján Brigant

Ján Brigant

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Preto som sa rozhodol z tejto maštale povedať konečne pravdu, lebo aj ježiš sa narodil v maštali. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu